כתרי חרסינה תוך שעה בלבד!

העתיד כבר כאן!  מדויק יותר, מהר יותר, נח יותר… מי שכבר ביצע כתרים בעבר יודע כי התהליך אורך מספר פגישות, בהן מכינים את השיניים אן השתלים ושמים מעליהם כתרים זמניים, נלקחות מידות ואז מתחילה התמסרות הלוך וחזור עם מעבדת השיניים, שבסיכומה, לאחר כ-4 עד 5 מפגשים אתה מקבל את הכתר המושלם בפיך.

טכנולוגיה חדשנית ומהפכנית מצליחה למנוע את אי הנעימות הוטרטור שבהגעה אל מרפאת השיניים ומאפשרת לך לקבל כתר קבוע תוך מספר שעות בלבד!

הטכנולוגיה עוזרת לנו להימנע מאי הנעימות של החדרת חומרים לפה, מקצרת את זמן ההמתנה משמעותית ומאפשרת לנו להגיע לרמות דיוק של מיקרונים.

תכנון וביצוע של כתר חרסינה קבוע באמצעות מחשב

טכנולוגיה זו מכונה בשם: קאד – קאם, או בעברית: תכנון וביצוע באמצעות מחשב.

אם יש לכם כח לקרוא, נפלא, אבל הכנו לכם גם סרטון בו ניתן לצפות, אז אפשר לגלול לסוף הכתבה ולצפות בו.

התהליך מתחיל בביצוע הכנת השן, ואז צילום שלה סורק ממוחשב קטן.

אין צורך בלקיחת מידות עם חומרים או באי הנעימות הכרוכה במשיכת החומר החוצה לאחר שהתקשה. הדבר חשוב במיוחד לאנשים הסובלים מרפלקס הקאה מוגבר.

לאחר עיצוב הכתר העתידי שאנו מבקשים הכין באמצעות תוכנת מחשב, המחשב חורט את הכתר במחרטה מיוחדת מתוך גוש חרסינה ואנו מקבלים את הכתר הסופי בתוך כ- 3 שעות בלבד!

כאשר יש צורך בביצוע של מספר כתרים גדול יותר, עשוי הזמן להתארך, אך בכל מקרה ניתן לקבל גם גשרים המכילים כתרים מאוזן לאוזן תוך יום או יומיים במקום תוך שבועות.

מה היתרונות של זה לך כמטופל?

1 . יותר נח – אין מדידות לא נעימות עם חומרים בפה.

2. יותר מדויק – אין ירידה אפשרית ברמת הדיוק, העשויה להיגרם כתוצאה מעיוותים בחומר בעת העברת המידות למעבדה.

3. כתרים שמחזיקים שנים רבות – העלייה ברמת הדיוק יוצרת התאמה מושלמת בין השן לכתר. מכיוון  שהסיכוי  לחדירת עששת בין שולי הכתר לשן יורד, עולה הסיכוי לכך  שהכתר ישרוד שנים רבות יותר בפיך.

4. יותר מהר  –  חיסכון במספר השלבים הנדרשים היום לייצור כתרים תאפשר לנו לתת לך כתר בודד תוך שעות  במקום ב- 5 מפגשים, וגשר מלא בתוך יום או יומיים.

5. כתרים חזקים יותר – כתרים מחרסינה מליאה בחריטה חזקים יותר מכתרי  חרסינה על מתכת ועמידים יותר לשברים בחרסינה.

6. פחות אלרגיה  למתכות  –  ישנם  אנשים המפתחים אלרגיה למתכות ותגובה דלקתית בחניכיים למתכת. אם אתה יודע שיש לך אלרגיה למתכות, כתרי חרסינה מליאה הם בהחלט פתרון טוב שכן אינם מכילים מתכת כלל.

7. מראה מצוין  לטווח  ארוך  יותר  –  מכיוון שאצל כולם תהיה נסיגת חניכיים עם הזמן, סביר ששולי הכתר יחשפו. בכתרים  המכילים  מתכת  יתכן  ויופיע  פס  כהה  בשוליים, אולם בכתרים  מחרסינה מלאה הדבר איננו  קורה.

מה ניתן להפיק מהמערכת?

ניתן לייצר באמצעות המערכת כתרים מחרסינה מלאה שהם חזקים במיוחד,  ציפויי  חרסינה,  גשרי חרסינה שאינם מכילים מתכת, סתימות לבנות עשויות מחרסינה שעמידות במיוחד לשחיקה בחלל הפה, ועוד.

עם זאת, יהיו  לא מעט מקרים בהם נעשה שימוש בשיטות הייצור בהן אנו משתמשים היום, שרובן גם ממוחשבות, לדוגמא: תותבות נשלפות או גשרים ארוכים מעל שתלים המכילים ברגים, שלהם יהיה צורך בשלד מתכתי חזק, המצופה במעטה חרסינה.

האם זה יותר יקר? על אף שעלות המערכת יקרה מאד, עלות הכתרים הרגילים במרפאה תישאר זהה, בעוד שעלות כתרי החרסינה המלאה (זירקוניה, לאבה, אימקס) תרד.

כיום, עומד מחירם של כתרי הזירקוניה על  כפול ויותר ממחירם של כתרים רגילים.

הכנסת המערכת תאפשר לנו להוזיל סוג זה של כתרים ולהגיע בהדרגה למצב שבו עלות הכתרים היקרים תתקרב לעלות של כתרים רגילים.

לסיכום, הכנסת המערכת המתקדמת ביותר בישראל למרפאה מאפשרת לנו לשכלל את היכולות שלנו עוד יותר, ולתת לך שירות איכותי ומהיר יותר.