השתלות שיניים בשיטת 360º

השתלות שיניים אינן מוצר מדף. נכון, מרפאות רבות מציעות היום השתלות שיניים, כולל קופות החולים.

עם זאת, לתחושתנו, מרבית המטפלים שבויים בתפיסות מיושנות לגבי תהליך הביצוע, סוגי השתלים בהם נעשה שימוש ומשך הזמן הנדרש לסיום התהליך.

אנו מאמינים כי על מנת להגיע להצליח בעת ביצוע השתלות שיניים צריכים להתקיים מספר תנאים:

  • המטופל חייב להיות מרוצה בתוך התהליך וכמובן מהתוצאה הסופית. זו הסיבה שאנו מציעים אחריות של 110% על שביעות הרצון שלך. מבחינתנו, גם אם עשינו מבחינה רפואית את העבודה המושלמת ביותר, אם אינך מרוצה, הרי שנכשלנו, ועלינו לחזור על העבודה בשנית עד שתהיה מרוצה. שעה אחת נוספת של עבודה שלנו מתורגמת לשנים של פה בריא וחיוך יפה. שווה לנו להתאמץ.
  • צריך להיעשות שימוש בשתלים ובחומרים מצוינים מבלי להעיק על כיסו של הלקוח. אנו משתמשים בשתלים שקיבלו אישור של ה- FDA האמריקאי וגם תקינה של ה- CE האירופי.
  • על התהליך להיות נטול כאב או חרדה ככל האפשר. זו הסיבה שאנו יכולים להציע לך טיפול תחת כדורים נגד חרדה, ואפילו יש לנו אישור של משרד הבריאות לבצע השתלות שיניים תחת הרדמה מלאה או טשטוש במרפאה, בנוכחות מרדים.
  • על התהליך להיות קצר ופשוט ככל הניתן. זו הסיבה שבגללה התמקצענו בביצוע השתלות שיניים מיוחדות, מהירות במיוחד, גם במקרים של חוסר עצם קיצוני. אנו מסוגלים לבצע השתלות שיניים גם כאשר אין לאדם מספיק עצם לביצוע שתלים רגילים, וברוב המקרים מצליחים לתת שיניים קבועות בפה ביום אחד.
  • הפתרון צריך להיות אידיאלי עבור כל לקוח. בדרך כלל קיים יותר מאשר פתרון אחד על מנת לשפר את מצבך. גם במצבים שאחרים מגדירים כבלתי אפשריים, חייב להימצא פתרון לסובלים. אנו ממשיכים ללמוד שיטות חדשות אותן נוכל להציע לך. בחלק מהמקרים גם שלא הייתה שיטה מתאימה, פיתחנו בעצמנו שיטות חדישות שאומצו על ידי חברות שתלים בישראל.
  • התוצאה המתקבלת צריכה להיות מצוינת ולשרוד לאורך טווח. זו הסיבה שאנו נותנים תעודת אחריות חתומה לשנים קדימה.

אנו מקפידים על כל התנאים שציינו, ומקבלים משוב חיובי מאוד מהמטופלים שלנו. לדעתנו, רק טיפול איכותי המשולב בשירות המקיף את הלקוח ב- 360º, יכול ליצור חווית טיפול מצוינת. כשמשלבים את היכולת הגבוהה עם תמחור ממוצע, יגדירו אותנו מרבית הלקוחות כ- Best Buy for the Money.