השתלת שיניים בפתח תקווה

מרפאת השתלת שיניים בפתח תקווה הוקמה עבור תושבי מרכז הארץ. ניתן היום לבצע בערים רבות בישראל. מגוון רופאי השיניים והמרפאות העומדות לרשותך הוא רב, וקשה לבחור אצל איזה רופא שיניים אתה רוצה לבצע את הטיפול שאתה זקוק לו.

ההחלטה חשובה אפילו עוד יותר כאשר מדובר בטיפול מורכב כמו השתלת שיניים או כאשר מדובר בטיפולי שיניים מורכבים שיש צורך לבצע תחת הרדמה מלאה.

מרפאת השתלת שיניים בפתח תקווה

חשבנו לפתוח מרפאות שיניים נוספות במספר ערים. לשם דוגמא, חשבנו לפתוח מרפאת השתלת שיניים בפתח תקווה למעוניינים בכך ולהנגיש את היכולות הגבוהות של צוות מרפאות השיניים 'טיפול בחיוך' ואת הטכנולוגיות המדהימות שאנחנו מחזיקים במרפאות שלנו. גם למי שמעונין לבצע השתלת שיניים בקרבה גיאוגרפית לביתו ואיננו מתגורר בקרבת הסניפים הקיימים שלנו. הסניף שלנו ברמת גן – גבעתיים מתאים עבור תושבי פתח תקווה, רמת השרון, תל אביב והרצליה.

למעשה, מכיוון שאנו מספקים טיפולי השתלות שיניים מאוד מתקדמות, באיכות גימור גבוהה במיוחד, אך בעלות עממית, מגיעים אלינו כבר היום אנשים מערד, קרית גת ואילת בדרום, מהקריות, מחיפה ואפילו מרמת הגולן, ארה"ב, שוויץ וניו-זילנד.

עם זאת, אנו מודעים לעובדה שאצל חלק מהאנשים, ההחלטה קשורה גם לקירבה הביתה. הנוחות שבהגעה למרפאה קרובה לביתך היא אכן חשובה, אולם כאשר מדובר בטיפול שיניים מורכב, האם לא עדיף לזכות ביותר ביטחון ולנסוע אל רופא שיניים שלו מיומנות גבוהה יותר? ואם כבר בחרת מרפאת שמבצעת השתלת שיניים בפתח תקווה, בעיית החניה זה נושא נפוץ מאוד.

יתרונות עבור תושבי פתח תקווה

בהתאם החלטנו להפוך את הטיפול שלך אצלנו לנוח הרבה יותר, ואת ההגעה אלינו פשוטה ככל האפשר. עשינו זאת בשתי דרכים:

1. בראשונה, צמצמנו למינימום את כמות הפגישות הנדרשת להשלמת הטיפול, מורכב ככל שיהיה.

2. הדרך השנייה היא הסעות מביתך למרפאה ובחזרה חינם. למעשה, נהג של המרפאה מגיע אליך הביתה, אוסף אותך למרפאה, ממתין עד שתסיים ומחזיר אותך לביתך. השירות המדהים שלנו זמין לך גם לבדיקה בפעם הראשונה וניתן ללא עלות וללא התחייבות מצדך. אם החלטת בכל זאת להגיע ברכבך הפרטי, מתחת למרפאה יש חניון, והחניה בו היא חינם.

השתלת שיניים בפתח תקווה ביום אחד

באם תחליט לבצע השתלת שיניים או טיפול מורכב אחר במרפאתנו, תגלה כי הצלחנו להוריד את מניין הפגישות הנדרש למרבית הטיפולים למספר פגישות בודדות.

אנחנו עושים זאת באמצעות ביצוע של השתלות שיניים ביום אחד, הכוללות גם קבלה של שיניים קבועות בפה כבר ביום הראשון. הרמות סינוס שמלוות אחר כך בביצוע השתלות שיניים, תהליך הנמשך כשנה וחצי במרבית המרפאות ודורש כ-3 ניתוחים, מתבצע אצלנו בחלק לא מבוטל של המקרים בתוך פחות מ-7 חודשים ועם ניתוח אחד בלבד.

הרמת סינוס בפתח תקווה

יש לנו גם שפע דרכים לחסוך לך בכלל את הצורך בביצוע הרמת סינוס (שימוש בשתלים קצרים, שיטת אול און פור, שתלי זיגומה ועוד). ביצוע של כתרי חרסינה, תהליך הנמשך במרבית המרפאות בפתח תקווה כ-5 עד 6 מפגשים, התקצר במרפאתנו לבין פגישה אחת ל- 3 פגישות בלבד. עשינו את זה תוך שימוש במערכות מתקדמות של תכנון וביצוע באמצעות מחשב (CAD-CAM). הטכנולוגיה החדשנית מאפשרת לנו לבצע כתר סופי מחרסינה באיכות מעולה תוך מספר שעות בלבד.

אם אתה גר בפתח תקווה ושוקל לבצע השתלות שיניים, או בכל אזור אחר בגוש דן, השירות שלנו זמין לך מתי שרק תרצה. למעשה, בחלק לא מבוטל של המקרים, קל, מהיר ופשוט יותר לעבור השתלת שיניים אצלנו מאשר להגיע אל מרפאת שיניים בעירך. הסניף הקרוב ביותר אליך נמצא ממש מעבר לגשר קרית אריה, ברחוב ששת הימים 4 בני ברק, מגדלי לייף, ליד קניון איילון. שירות ההסעה שלנו יכול לאסוף אותך מביתך, ובמידה ואתה מגיע עם רכב יש לנו עבורך חניה חינם.

אנשים המתגוררים בחולון, נס ציונה או רחובות, מגיעים בדרך כלל אל המרפאת שיניים בראשון לציון .