חוברות מידע להורדה

בעמוד זה ריכזנו עבורך חוברות בהן תמצא מידע רב ומגוון על הבעיות שעשויות להציק לך, והפתרונות שנשמח להציע לך. זאת ההזדמנות שלך להוריד את החוברות למחשב, להדפיס אותן ולקבל תשובות מפורטות לכל הנושאים שמעניינים אותך בנוגע לטיפול. לנוחותך, חוברות על מחלות חניכיים, השתלת שיניים ביום אחד , טיפולים אסתטיים ואפילו חוברת שתלמד אותך איך לחסוך כסף אצל רופא השיניים.

שיניים קבועות תוך שבוע

השתלות שיניים ביום אחד ושיטות מתקדמות שיאפשרו לך להיפטר מהתותבות ולחזור לחייך ולאכול בנוחות.

שתלים דנטליים

כל מה שרצית לדעת על השתלות שיניים ולא העזת לשאול. כל הסיכויים והסיכונים בביצוע השתלות שיניים. האמת הבלתי מצונזרת.

איך מתגברים על פחד מטיפולי שיניים

המדריך המלא לרפואת שיניים ללא מתח וללא כאב. החל משיטות שתוכל להשתמש בהם לבד, ועד טיפולי שיניים בהרדמה מלאה.

הסכנות בשימוש בשיניים תותבות

למה שיניים תותבות מסכנות אותנו ואיך אנחנו יכולים להימנע מהסיכון המיותר. שיטות חדישות להיפטר מהתותבות שלך או לפחות להקל על הסבל.

רפואת שיניים קוסמטית

מגוון שיטות טיפול לשיפור מראה החיוך ומראה הפנים הכללי. או במילים אחרות, איך רופא השיניים יגרום לך לא להפסיק לחייך.

בעיות חניכיים

כך שומרים על בריאות החניכיים לאורך זמן. המקור למחלות חניכיים, שיטות טיפול, מיתוסים מופרכים וכל מה שאתה צריך לדעת כדי לעצור את המחלה.

איך לחסוך כסף אצל רופא השיניים

הסודות של רופאי השיניים נחשפים, טיפים, עצות והסברים שיחסכו לך אלפי שקלים אצל רופא השיניים.

כאבי ראש כרוניים ובעיות במפרק הלסת

על הקשר בין בעיות במפרק הלסת לכאבי ראש כרוניים ומיגרנות, וכיצד ניתן לטפל בבעיה.