ציפוי חרסינה לשיניים

ציפוי שיניים באמצעות ציפויי חרסינה הוא דרך קלה ומהירה לטפל בשיניים שבורות, לא יפות, עם צבע לא נכון. ובמקרים לא מעטים גם לחסוך הרבה זמן על יישור שיניים.

צפו בסרטון הסברה:

בעת ביצוע ציפויי שיניים מחספסים את פני השטח החיצוניים של השן ומורידים מהם שכבה דקה של עד 0.4 מ"מ בלבד. את פני השטח החדשים של השן אנו סורקים עם סורק ממוחשב, והמעבדה שלנו מכינה לנו את ציפויי החרסינה החדשים.

בתוך שבוע נוכל להדביק את הציפויים על שיניך ותוכל לצאת עם חיוך חדש ומושלם. בניגוד למה שקורה כשמבצעים הלבנת שיניים, אין דעיכה הדרגתית של הצבע עם הזמן. השיניים שלך יישארו תמיד לבנות ויפות.

התהליך הוא מהיר מאוד, בדרך כלל לא צריך בו אפילו הרדמה מקומית. למעשה, כל מה שצריך זו הכנה של כשעה ביום הראשון, ולאחר שבוע כבר מדביקים את ציפויי החרסינה עם דבקים מיוחדים.

מחקרים הראו כי סיכויי ההצלחה של ציפויים בטווח של -10 שנים עומדים על כ-95%. שיניים שלמות, לבנות ובריאות חשובות לשיפור החיוך והחזות הויזואלית שלנו.

בדיוק כמו שאנשים עושים טיפולים וניתוחים שונים כדי לשפר את ביטחונם האישי ולהראות טוב יותר. כגון הליכה לקוסמטאית לטיפולי פנים, הליכה לחדר כושר לפיתוח הגוף או יותר מכך ניתוחים להרמת חזה או קיצורי קיבה וכל זה רק שייראו יותר טוב.

כך גם בשיניים, על איכות לא מתפשרים. הדבר הראשון שרואים על אנשים שמסתכלים להם בפנים הוא השיניים. גם במקרים של שיניים עקומות אפשר בלא מעט מהמקרים להגיע לתוצאות מצוינות בתוך זמן קצר.

למעשה, במקום לעבור יישור שיניים שעשוי להתמשך אפילו שנתיים ובו תצטרך להסתובב עם ברזלים בפה כמו נערה בת 16, תוכל לקבל ציפויי חרסינה שיגרמו לשיניים שלך להיראות ישרות וללא רווחים בתוך שבוע בלבד.

מעונין לדעת יותר? התקשר למרפאה ותאם לעצמך פגישת יעוץ חינם ללא עלות וללא התחייבות.

צפה בסרטון הכנה של ציפויי חרסינה:

דוגמאות למקרים שטופלו במרפאתנו באמצעות ציפויי חרסינה ע"י דר' ניתאי פאוקר:

תיקון מראה מבוגר של שיניים

לפני: אחרי:

סגירת מרווחים בין שיניים

לפני: אחרי:

תיקון שיניים שחוקות

תיקון שיניים שבורות

שינוי צבע של שן בודדת

: