תמונות לפני ואחרי

למיטב ידיעתנו, אנו המרפאה היחידה בישראל שמבטיחה (במסמך חתום ומראש) אחריות על שביעות רצון המטופל של 110%, עם הבטחה להחזר כספי אם לא תהיו מרוצים. בעמוד זה תוכלו לראות תמונות של מקרים שביצענו, רובם של מקרים מאוד לא פשוטים.

אנו מבצעים גם השתלות שיניים להשלמת שיניים בודדות, אבל במקרים כאלה אין לנו כל כך במה להשוויץ…

אנשים שהיו זקוקים להשתלות שיניים, הגיעו למרפאה וקיבלו ברוב המקרים השתלת שיניים ביום אחד, אותה השלמנו עם כתרי חרסינה לאחר מספר חודשים. כמו כן תוכלו לראות תמונות של מקרים אסתטיים, ותיקון שיניים שחוקות.

מקרי השתלת שיניים:

 

במקרה זה הגיעה אלינו מטופלת כאשר חלק משיניה קרסו, מחלת חניכיים, ובעיות נוספות. בתמונה משמאל כבר ניתן לראות את המטופלת עם כתרים זמניים, שעות בודדות אחרי תחילת הטיפול.

מקרה של בחור חרדתי שהגיע אלינו כל הדרך מאילת. בשלב ראשון החלפנו את השיניים בלסת עליונה בלבד. מכיוון שהיה חרדתי מאד, בוצע הטיפול תחת הרדמה מלאה במרפאתנו.

מקרה של מטופל מראשון לציון, שביקש לקבל מראה אסתטי, ומהר. המעבר משיניים במצב הנראה בתמונה העליונה, לשיניים קבועות בפה (זמניות) ארך בדיוק 4 שעות. לאחר מספר חודשים כבר התקבלה התוצאה האסתטית עם הכתרים הסופיים, לשביעות רצונו המרבית.

מימין, מצב לא נעים של שיניים חסרות, חיוך לא ישר, ומחלת חניכיים. משמאל: שלוש שעות לאחר מכן. עם כתרים זמניים

מקרה של מטופל מהצפון, בו שילבנו גשר על שיניים שהצלנו בלסת עליונה, עם כתרים מעל שתלים שביצענו במקום שיניים אבודות בלסת תחתונה.

מקרה של אדם בשנות החמישים לחייו, שהחליט לשמר שיניים קדמיות, ולהוסיף ששתלים במקום שיניים חסרות בחלק האחורי של פיו. הוא בחר צבע בהיר מאד, שהופך להיות אופנתי לאחרונה.

 

מקרה של תוספת שתלים לחלק האחורי, וכתרים על שיניים קדמיות. הצבע נבחר לפי העדפות הלקוח. כל אחד בוחר את מה שהוא הכי אוהב מתוך מניפת צבעים רחבה.

מקרים של טיפול בשיניים שחוקות:

הסיבה לשחיקת שיניים משתנה מאדם לאדם. אצל חלק מהאנשים מדובר בהתפתחות לא תקינה של השן, ואמאייל לא טוב. אצל אחרים מדובר בחריקת שיניים, בעיקר בלילה, ואצל אחרים בשרירי לעיסה מפותחים מדי, הגורמים לעומס יתר על השיניים. עומס יתר עשוי לגרום לשחיקה, ולעיתים אפילו לסדקים בשיניים. ניתן לתקן שחיקה זו ולהחזיר את המצב לקדמותו במגוון שיטות. לפניכם מספר דוגמאות:

 

מקרים אסתטיים:

תיקון שיניים עם מרווחים באמצעות ציפויים

יישור שיניים באמצעות כתרים. קל, מהיר, ואין צורך בברזלים על השיניים או בתהליך שנמשך שנים.