הסדרי תשלום

אנו מאפשרים לך לקבל את טיפולי השיניים שאתה צריך לבצע היום, ולשלם עליהם בעתיד.

לנוחותך ניתן לשלם אצלנו במגוון אמצעי תשלום. לדוגמא:

  • המחאות – עד 36 תשלומים, בהתאם לסוג תכנית הטיפול.
  • כרטיסי אשראי – עד 36 תשלומים ללא ריבית וללא הצמדה.
  • בהוראת קבע  – עד 72 תשלומים נוחים בהוראת קבע עם ריבית, מבלי לפגוע במסגרת האשראי שלך בבנק. סוג זה של תשלום מחייב אישור של חברת המימון לעסקה.

אנחנו שמחים לענות טלפונית לשאלות בנוגע למחירים, אולם קשה לנו מאד לדעת מה בדיוק אתה צריך ואיך לתמחר את הפעולה מבלי שבדקנו אותך. כשאתה מבקש שתל, לא ברור לנו עדין איזה סוג שתל אתה צריך, או אם יש בכלל מספיק עצם כדי לבצע אותו. דרך אגב, בדרך כלל יש יותר מאשר פתרון אחד לבעיה. אם אתה רוצה תשובה רצינית לשאלה רצינית, אתה מוזמן להגיע למרפאתנו לבדיקה וצילומים. הבדיקות והצילומים במרפאה, כולל צילומי CT, הם חינם ללא עלות וללא התחייבות. תוכל לקבל הסבר על מספר פתרונות שעשויים להתאים לצרכים ולתקציב שלך.

למבוטחים

למבוטחים

אנו עובדים עם כל חברות הביטוח בישראל (הראל, דקלה, הפניקס, מגדל, איילון, מנורה וכו) בתביעות אישיות. אם יש לך ביטוח שיניים, אנו נגיש את הבקשה לאישור בשבילך, נגיש למענך את התביעות ונטפל מול הביטוח בהחזרי כספים המגיעים לך. עם זאת, אנו לא מרפאת הסכם. המשמעות היא שיש לשלם לנו בפריסה לתשלומים ובהנחה משמעותית, ואז תוך 45 יום מרגע ביצוע השתלות שיניים בפיך או כתרים, תקבל החזר לחשבון הבנק שלך. טיפול מיטבי, שירות איכותי, בהשתתפות חברת הביטוח.

תרומה לקהילה

תרומה לקהילה

אנו מפעילים תכנית לה אנו קוראים "רפואת שיניים מהלב", בה אנו עוזרים לקהילה ולנזקקים בהנחות משמעותיות, ופורסים את התשלומים בהמחאות לתקופה ארוכה, הכל בהתאם למקרה.

בנוסף, רופאי המרפאות מקבלים אחת לחודש מקרה המוגדר על ידי מחלקות הרווחה של העיריות כמתאים, ומבצעים את העבודה ללא עלות כלל. אנו מאמינים כי ניתנה לנו זכות גדולה, ומקוים שתמיד נישאר בצד הנותן.

כמה יעלה לי...?

כמה יעלה לי...?

הנחיות משרד הבריאות אוסרות על רופאי שיניים לפרסם מחירים. נציין רק שעל אף איכות גבוהה מאד של ביצוע וחומרים, המחירים במרפאה דומים למחירים בקופות. בנוסף, אנו מייחסים חשיבות רבה למרכיב הזמן בתמחור. לדוגמא: ביצוע השתלות שיניים רבות בזמן קצר (כמו למשל השתלת שיניים ביום אחד תחת טשטוש) תעלה פחות פר שתל מאשר ביצוע שתל בודד. רוצה לדעת עוד על עלות של השתלות שיניים ? לחץ כאן.

הסדרי התשלום במרפאה