אחריות על טיפולי השתלות שיניים

האם באמת ניתן לתת אחריות על טיפולי שיניים ויותר מכך, על השתלות שיניים? האם זה ריאלי? אז בואו ואספר לכם סוד: משרד הבריאות אוסר על רופאי השיניים לתת לכם אחריות על טיפולי שיניים.

לרופא שיניים אסור להגיד לכם: "חברים, אצלי יש 100% הצלחה" משום שאין טיפול רפואי בעולם שמצליח ב – 100% וזה לא משנה אם מדובר ברפואה כללית או רפואת שיניים. אחוז הצלחה במרבית המקרים הוא 95%. אז איך אפשר לתת אחריות על משהו שלמעשה הגוף בעצמו לא יכול לקחת אחריות עליו?

 

אז איך אנחנו נותנים אחריות על השתלות שיניים?

ב 'טיפול בחיוך' מצאנו דרך לתת לכם אחריות על השתלות שיניים בכל זאת. האחריות היא למעשה לא על הצלחת הטיפול והוא יצליח, אלא אחריות על שביעות הרצון שלכם. המשמעות היא שאם מאיזו שהיא סיבה אתם לא שבעי רצון ממה ששמנו לכם בפה, למשל, החיוך שלכם לא מספיק יפה לטעמכם (לא סביר שזה יקרה…) אך במידה ואכן זה קרה, אנחנו נבנה את החיוך שלכם מחדש עד שתהיו מרוצים.

אם למרות הכול לא הצלחנו להושיע ולא הצלחנו לתת לכם את החיוך שביקשתם, אנחנו לא נחזיק בכם כנגד רצונכם. אנחנו מיד וללא ויכוחים נחזיר לכם כסף וניתן לכם פיצוי מוסכם מראש בגובה 10% נוספים. למיטב ידיעתי, אנו המרפאה היחידה בישראל שנותנת 110% אחריות בצורה הזאת – היחידים. אנו כה בטוחים בעצמנו, שניתן לכם התחייבות חתומה שלנו עוד לפני שתתחילו בטיפול – 110% אחריות על שביעות הרצון שלכם עוד לפני שהתחלנו.

עבודה חוזרת והשתלת שיניים מחדש ללא עלות

מה יקרה אם נכשל לכם שתל? מה תוכלו לעשות במצב כזה? רוב המטופלים שלנו יעדיפו את השיניים שביקשו, ולא החזר כספי. אנחנו כמובן נעשה את השתל מחדש. שתלים עשויים לפתח בעיות גם לאחר מספר שנים. אנחנו נחליף אותו על חשבוננו או נחזיר לכם את הכסף אם אינכם מעוניינים לעשות את זה שוב. כזה פשוט.

110% אחריות על השתלות שיניים

אחריות על שביעות הרצון שלכם, הניתנת מראש, היא הדרך הנכונה ביותר לבסס את הביטחון שלכם במרפאות 'טיפול בחיוך', ואנו עומדים מאחורי ההצהרה שלנו ב- 110%! אצלנו תצאו עם חיוך גם בפה וגם מרמת השירות.