טיפול שיניים לילדים

אם הילד שלך זקוק לטיפול שיניים, ואת מבקשת להעניק לו חוויה  נעימה ובטוחה, זה הזמן לקחת אותו למומחית עדינה לטיפול שיניים בילדים.טיפולי שיניים לילדים דר מאיר אברים
החוויה של הילד מטיפולי שיניים חשובה מאד, ותשפיע לא רק על שמירת בריאותו, כי אם גם על החרדה שלו מטיפולים עתידיים. ישנם ילדים המשתפים פעולה עם רופא השיניים, ואז הטיפול בהם פשוט, אך במקרים והילד מתנגד לטיפול, מומחה לילדים יכול להיעזר בטכניקות התנהגותיות ייחודיות, ובמקרים מורכבים יותר לעשות את הטיפול תחת טשטוש, ואפילו תחת הרדמה מלאה. מרפאת 'טיפול בחיוך' היא בין הבודדות בישראל שיש לה אישור ממשרד הבריאות לביצוע טיפולי שיניים תחת טשטוש ואפילו הרדמה מלאה.

למה לקחת את הילד למומחית כבר עכשיו?

אם הילד עונה על אחד המקרים הבאים, זה הזמן להביא אותו אלינו, לחוויה טיפולית מתקנת:טיפולי שיניים לילדים

  • הילד סובל מכאבים והתור בקופת חולים רחוק.
  • הילד קטן מאד ומפחד באופן טבעי.
  • הילד סובל מחרדה דנטאלית ועומס רגשי.
  • הילד זקוק לטיפול ארוך או מורכב יחסית.
  • לילד הייתה חוויה לא טובה בטיפול הקודם והפסיק לשתף פעולה.
  • לילד רפלקס הקאה מוגבר.
  • לילד צרכים מיוחדים.
  • לילד קושי לשבת במקום בלי לזוז לאורך הטיפול.

למה צריך מומחה לילדים?

מומחה לילדים הוא רופא שיניים שהשלים התמחות 4 שנים נוספות. ההתמחות מאפשרת לו לטפל בפעוטות, חבלות בשיני חלב ובשיניים קבועות, ילדים עם צרכים מיוחדים או רקע רפואי מורכב, וכמובן, ההתמחות כוללת הכשרה בטיפול בילדים תחת טשטוש או הרדמה מלאה.
בקופות החולים מפנים לא מעט ילדים לטיפולי שיניים בהרדמה מלאה, והתורים רחוקים. מומחית לילדים עם מיומנות גבוהה, יודעת לגשת לילד שלך באופן מעורר אמון, והילד צפוי להתמסר לבדיקה בקלות, כך שניתן יהיה אולי לוותר על ההרדמה. במקרים מורכבים היא עשויה לשלב גם גז צחוק או חומרי טשטוש (סדציה).

מאיזה גיל כדאי לקחת את הילד למומחה רפואת שיניים לילדים?

רצוי לקחת את הילד למומחה כבר מגיל שנה על מנת למנוע בעיות התפתחותיות, ולזהות עששת באבחון מוקדם. אבחון מבעוד מועד עשוי למנוע צורך עתידי בסתימות, עקירות וטיפולים מורכבים.טיפולי שיניים לילדים מאיר אבירם
המפגש הראשוני של הילד עם רופא השיניים הוא מפגש משמעותי, שישפיע רבות על בריאותו ועל שיתוף הפעולה העתידי שלו. חשוב להקדיש לילד סבלנות רבה, להשרות רוגע, ולהתייחס אליו בעדינות ואכפתיות.

על דר' נטע לוי אדרת ומרפאת 'טיפול בחיוך'

דר' נטע סיימה התמחות באוניברסיטת תל אביב. המומחיות שלה מאפשרת לה לטפל בילדים ובני נוער במגוון רחב של טיפולי שיניים, בינם טיפולי שיניים תחת טשטוש והרדמה מלאה, כל זאת באישור משרד הבריאות.
'טיפול בחיוך' היא רשת מרפאות שיניים אמינה וותיקה (מ- 1996), המציעה טיפולי שיניים באיכות גבוהה, עם שירות מעולה, במחיר הגיוני. הציון ממוצע של חוות הדעת על המרפאה בגוגל הוא 4.8 מתוך 5.

טיפולי שורש לילדים – הבעיה האמיתית