שירות VIP

תפישת השירות ב- 360º של מרפאות ‘טיפול בחיוך’ מתבססת על היכרות עמוקה עם צרכי המטופלים שלנו. מרפאות שיניים יש בשפע, בחלקן גם יודעים לתת רמה רפואית גבוהה. אנו מאמינים כי זה לא מספיק, ומציעים לך שירות VIP במחיר עממי.

תפישת ה- 360º מתחילה עוד לפני הפגישה הראשונה. ההתקשרות אלינו היא בשיחת חינם דרך קווי 1-800, ואנו נשמח לשלוח אליך חוברות מודפסות עם חומר הסברה ללא עלות וללא התחייבות (ניתנות להורדה גם מהאתר).

אם קשה לך להגיע אלינו: יש לנו נהג פרטי שיאסוף אותך מהבית ומביא אותך למרפאה ללא עלות, וחניון חינם למי שרוצה להגיע עם רכבו הפרטי. אלו רק מספר דוגמאות מתוך תפישת השירות המקיפה שלנו: שירות ב- 360º. שירות העוטף אותך ומאפשר לך רמות נוחות וביטחון חסרות תקדים בענף רפואת השיניים.

שירות ה- 360º שאנו מציעים ילווה אותך לכל אורך הטיפול במרפאות, ושנים אחריו. בהמשך העמוד ניתן לקרוא עוד על הפרטים המרכיבים את חווית השירות אצלנו.

110% אחריות

110% אחריות

המרפאה הראשונה וכנראה היחידה בישראל שלא רק נותנת תעודת אחריות חתומה על כתרים שתלים ותותבות, אלא גם מתחייבת מראש על שביעות הרצון שלך. אנו נמשיך לעבוד עד שתהיה מרוצה, ואם לא תהיה מרוצה, נחליף את העבודה ללא עלות. במידה ועדין לא תהיה מרוצה, תוכל להחזיר לנו את הכתרים שביצענו, ולקבל את מלוא כספך בחזרה + 10% נוספים מאיתנו כפיצוי. אנו יודעים שאנו נותנים את הטוב ביותר, במחיר סביר ועם שירות מעולה, והסיכוי שלא נצליח להשביע את רצונך הוא אפסי. תנורי חרסינה מובנים במרפאה, הקיימים בדרך כלל רק במעבדות שיניים, מאפשרים לנו לשבת איתך על כל כתר ולהגיע לתוצאה היפה ביותר.

הסעות VIP ללקוחות

הסעות VIP ללקוחות

אם קשה לך להגיע, אם אין לך רכב, אם קיימת מגבלה שמקשה עליך או שסתם בא לך להתפנק, הנהג הפרטי שלנו יגיע אל ביתך ויסיע אותך למרפאה ובחזרה. השירות הוא ללא עלות וללא התחייבות אפילו כדי להגיע לבדיקה ראשונה במרפאה – שאף היא חינם. המשך ההסעות יתואם על פי צרכי תכנית הטיפול שלך.

הדמיות וצילומים חינם

הדמיות וצילומים חינם

במרפאות השיניים שלנו נעשה שימוש במערכות הדמיה מתקדמות מאד. בכל המרפאות שלנו, הצילומים הם דיגיטליים, מה שמוריד את רמת הקרינה לפחות מחצי.
במקום "לטרטר" אותך למכון צילום, אנו מבצעים במרפאות שלנו צילום פנורמי, צילום CT לפני השתלות וצילומים נוספים, תמיד ללא עלות וללא התחייבות. התחייבות זו נכונה גם לפני הטיפול, וגם בביקורות שנים קדימה.
אנו מעוניינים שתרגיש נח להגיע אלינו ולהיבדק, בכל בעיה, בלי לחשוש מעלויות פוטנציאליות של הבדיקה. כמו כן ניתן לקבל הדמיה תלת-ממדית דיגיטלית של תכנית הטיפול העתידית שלך. חשוב לנו שתבין את הצורך הרפואי בטיפול שאנו מציעים, ומה היתרונות שהוא נושא עבורך.

מתמודדים עם הפחד

מתמודדים עם הפחד

הפסקנו להשתמש במזרקים. אצלנו הרדמה מקומית מבוצעת בצורה ממוחשבת, עם מינימום אי נוחות. בנוסף אנו יודעים להקל על החרדה שלך באמצעות כדור מיוחד הניתן שעה לפני הטיפול, ויש לנו אפילו אישור לבצע טיפולי שיניים תחת טשטוש או הרדמה מלאה. סניפנו בגבעתיים הוא אחת ממרפאות השיניים הפרטיות הבודדות בישראל שיש להן אישור כזה. ביצוע טיפולי שיניים בהרדמה מלאה או תחת טשטוש עם מרדים, הוא הדרך הטובה ביותר לחוויה קלה ונטולת חרדה.

הסדרי תשלום

הסדרי תשלום

אנו מאפשרים לך לקבל את טיפולי השיניים שאתה צריך לבצע היום, ולשלם עליהם בעתיד. עד 36 תשלומים בכרטיס אשראי ללא ריבית וללא הצמדה, ועד 60 תשלומים נוחים בהוראת קבע (נושאי ריבית בהתאם לכללי חברת המימון), מבלי לפגוע במסגרת האשראי שלך בבנק.
בנוסף אנו מפעילים תכנית לה אנו קוראים "רפואת שיניים מהלב", בה אנו עוזרים לקהילה ולנזקקים בהנחות משמעותיות, ופורסים את התשלומים בהמחאות לתקופה ארוכה. הכל בהתאם למקרה.
וכן, אנחנו נותנים הנחה נוספת למשלמים במזומן, שכן זה חוסך לנו את עמלות האשראי שלנו.

שירותי מעבדה במרפאה

שירותי מעבדה במרפאה

בניגוד למרבית המרפאות העובדות עם מעבדות חיצוניות, לטיפול בחיוך יש אפילו מעבדה משלה, בה עובד טכנאי המתקן ומייצר כתרים זמניים ותותבות רק למען הלקוחות שלנו. כל הכתרים שאנו מכינים עבורך מיוצרים תוך תכנון וביצוע באמצעות מחשב במעבדה עם טכנאי אומן, ולפיכך מדויקים מאד. עובדה זו מאפשרת לנו לתת לך תעודת אחריות על כל הכתרים והשתלים המיוצרים במרפאה. אנו מגיעים לתוצאה מהממת, תוך שיתוף שלך בתהליך קבלת ההחלטות. בהדרכה שלנו, אתה קובע איך תרצה לראות את החיוך העתידי שלך.

מענה אנושי 24/7

מענה אנושי 24/7

בניגוד למה שקורה במרפאה של רופא בודד, במרפאות טיפול בחיוך עובדת קבוצת רופאים מיומנים, המביאים כל אחד מהם את היכולות הספציפיות שלו לאורך כל השבוע. המרפאה פתוחה מדי יום בין 08:00 עד 20:00 ובשישי מ- 08:00 עד 13:00. בלילות, בשבתות ובחגים, הצוות שלנו עדיין עונה לטלפון למקרי חירום (פרט ליום כיפור). אל חשש, גם אם עברת השתלה ביום חמישי, אנחנו זמינים לך למקרי חירום בשבת.

הסדרי הגעה נוחים וחניון

הסדרי הגעה נוחים וחניון

המרפאות ממוקמות בסמיכות לקוי אוטובוס, וצמודות לחניון. למרפאת ראשון לציון יש הסכם עם חניון זד"ל הסמוך (מוהליבר 3). רק קחו עמכם את תו החניה ואנו נחתים אותו. במרפאת מגדלי לייף בני ברק חניון מתחת לבניין. הכניסה אליו בתיאום טלפוני עם המרפאה, ואף שם החניה ללקוחות המרפאה ללא עלות.
קיימת נגישות מלאה לנכים אפילו עם קלנועית מפתח החניון ועד כסא הטיפולים עצמו. למעוניינים: שירות הסעה VIP מבית הלקוח ועד המרפאה ללא עלות וללא התחייבות.

נוחות לאורך כלל הטיפול

נוחות לאורך כלל הטיפול

חדר הקבלה שלנו מצויד בכל מה שצריך על מנת להנעים לך את זמן ההמתנה, וכך גם כיסאות הטיפול. כיסאות הטיפול במרפאה הוזמנו עם ריפודים רכים במיוחד כך שהישיבה עליהן מזכירה יותר התרווחות בספה מאשר ציוד רפואי. בתקרה מעליך תבחין בטלוויזיה שמנגנת את הערוץ שתרצה, ההרדמות מבוצעות בצורה ממוחשבת עם מינימום לחץ על הרקמה, והרופאים נבחרו כך שמגעם עדין ומתחשב. נח להגיע, נח לחנות, נח לטפל, ואפילו נח לשלם עם תכניות האשראי המיוחדות שלנו.

המתנה נעימה איחרנו? זכית

המתנה נעימה איחרנו? זכית

חדר הקבלה שלנו ממוזג, ומצויד בכורסאות נוחות ובטלוויזיה עם מסך גדול. אנו עושים כמיטב יכולתנו לעמוד בלוח הזמנים שנקבע איתך, אולם מדי פעם הנסיבות יוצרות עיכוב מסוים. חל עיכוב? התכבד במאפה וקפה בבית הקפה הצמוד למרפאה על חשבוננו. אנו נתקשר אליך כשנסיים כדי שתוכל לחזור רגוע למרפאה.

ידע וציוד מתקדם

ידע וציוד מתקדם

כדי שנוכל לתת לך שירות איכותי, רפואת שיניים ברמה גבוהה, ופתרונות בתחום השתלות השיניים שקשה למצוא במרבית מרפאות השיניים בישראל, אנו צריכים להמשיך ולהתמקצע, להעמיק את הידע שלנו בשיטות המתקדמות ביותר, ולרכוש את הציוד המתקדם ביותר.
בהתאם, טכנולוגיה מתקדמת כמו מיקרוסקופים לביצוע טיפולי שורש, מכשירים לביצוע צילום CT ללא עלות, ציוד כירורגי מיוחד שהוזמן מחו"ל ומאפשר לנו לבצע השתלות שיניים מתקדמות גם לבעלי חוסר עצם קיצוני ועוד.
רופאי השיניים העובדים במרפאה יוצאים באופן תדיר להשתלמויות נוספות כדי להישאר בחוד החנית של השתלות השיניים בישראל.

בקרת איכות

בקרת איכות

כל הטיפולים המבוצעים במרפאתנו עוברים בקרת איכות על ידי מנהלים רפואיים שהם רופאי שיניים בוגרי הארץ. כתרים מבוצעים באמצעות תכנון ממוחשב (cad / cam) ועוברים בדיקות קפדניות לפני מסירתם. בפועל, בסטטיסטיקות פנימיות של המרפאה, גילינו כי אחוז החזרה שלנו על עבודות בעשור האחרון נמוך משמעותית מהממוצע. הדבר מעיד על איכותו הגבוהה של הטיפול.