מרפאת שיניים בראשון לציון

מרפאת שיניים בראשון לציון מומלצת גם על ידי אתר "מרפאות שיניים מומלצות בישראל". במרפאה בראשון לציון  צוות ותיק ואיכותי במיוחד, כולם בוגרי 'הדסה' ואוניברסיטת תל אביב. אחת ממרפאות השיניים היחידות בישראל שנותנת תעודת אחריות חתומה על טיפולי שיניים, ואחריות של 110% על שביעות הרצון שלך! מרפאת שיניים זו בראשון לציון הוקמה על ידי דר' מאיר אבירם עוד בשנת 1996, רופא שיניים בראשון לציון שהוא גם יליד העיר

שירותי מרפאת שיניים בראשון לציון

המרפאה מתמקדת בביצועה השתלות שיניים ביום אחד לתושבי ראשון לציון, רחובות, חולון והאזור, ומספקת גם שירותי הסעה למתקשים בכך מביתם אל המרפאה ובחזרה – ללא עלות וללא התחייבות. המרפאה שמה דגש חזק על השתלות שיניים ללא לחץ, ללא כאב וללא נפיחות, ורצוי בשיטות המהירות ביותר – ללא פשרות על האיכות הרפואית.

ו בראשון לציון מבצעת למעשה את כל טיפולי השיניים לבוגרים, אולם צוות המרפאה מתמקד בעיקר בביצוע השתלות שיניים בראשון לציון, ובמיוחד השתלות שיניים ביום אחד בהן מקבלים הסובלים מתותבות או חוסר שיניים שיניים קבועות באותו יום

במרפאתינו בראשון לציון יש נגישות מלאה לנכים:

חוץ מביצוע שתלים על ידי רופאי שיניים רגילים ניתן לבצע במרפאה זו גם השתלות שיניים בראשון לציון על ידי מומחה חניכיים המוכר על ידי ביטוחי שיניים. השתלות שיניים מבוצעות במרפאה זו כבר מאז שנת 2000 והניסיון המצטבר הוא רב, כולל בניות עצם מורכבות למחוסרי עצם לפני השתלות שיניים, הרמת סינוס בראשון לציון, וטיפולי שיניים תחת טשטוש קל לפחדנים. למי שמעוניין לבצע טיפולי שיניים בהרדמה מלאה או טשטוש, ניתן לבצע את הטיפול העיקרי ביום אחד בסניף גבעתיים של הרשת בנוכחות רופא מרדים ובאישור משרד הבריאות ולקבל את המשך השירות בסניף ראשון לציון.
אנחנו מזמינים אותך לפגוש את צוות המרפאה >> רופאי שיניים מומלצים בראשון לציון

השתלות שיניים בראשון לציון

מרפאת טיפול בחיוך ידועה כאחת המרפאות המובילות בארץ לביצוע השתלות שיניים בראשון לציון. מגיעים אלינו מטופלים מאילת ועד קריית שמונה, לביצוע השתלות שיניים, כולל למקרים מורכבים במיוחד הכוללים בניות עצם, הרמות סינוס, והשתלות שיניים ביום אחד.

השתלות שיניים בראשון לציון אפשר לבצע אצלנו גם תחת טשטוש או הרדמה מלאה, ואנו נעזרים לצורך כך באישור משרד הבריאות שיש לנו בסניף גבעתיים. אנו מבצעים השתלות שיניים בראשון לציון מאז שנת 2000, מה שנותן לנו 21 שנים של ותק בתחום ההשתלות. במדידות סטטיסטיות שאנו עורכים מדי שנה, התגלה כי אחוז ההצלחה שלנו גבוה מאד. בשילוב עם רמת השירות הגבוהה שאנו מעניקים (צילומי סיטי מקום ללא עלות, הסעות נוחות מהבית ללא התחייבות ועוד), אנו מאמינים באנו המקום הטוב ביותר לביצוע השתלות שיניים במרפאת שיניים בראשון לציון.

למען הסר ספק, נציין כי אנו מבצעים גם טיפולי שיניים רגילים, ולא רק השתלות שיניים. במרפאה מומחים לטיפולי שורש, חניכיים, ופה ולסת, שינניות ורופאי שיניים כלליים.
עם זאת, המיקוד של המרפאה בתחום של השתלות שיניים, ומיקומה במרכז ראשון לציון, בסמיכות לעירייה לחניון זד"ל, מאפשרים לנו להציע לך חבילת שירותים לתחום השתלות השיניים שקשה להתחרות בה, כולל שירות תחזוקה תקופתית, בדיקה וצילומים ללא עלות, וניקוי אבנית תקופתיים.