מרפאת שיניים בבני ברק

מרפאת השיניים של 'טיפול בחיוך' בבני ברק, היא מרפאה חריגה בכל קנה מידה. מדובר במרפאת שיניים במתחם העסקים של בני ברק, הממוקמת במגדלי LYFE בקומה ה- 17 (צמוד למגדלי בסר). מעבר לעיצוב המושקע, במרפאת שיניים זו 4 חדרי טיפולים, המשתרעים על שטח נרחב, ובהם ניתן לקבל שירות ע"י צוות מיומן, חם ואמפטי.

בין היתר ניתן למצוא מומחים לטיפולי שורש, פה ולסת, מומחי חניכיים, מומחית לטיפולי שיניים בילדים, רופאי שיניים לשיקום ושתלים, שינניות ואפילו רופאים מרדימים.

נציין מספר נקודות המבדלות מרפאת שיניים זו בבני ברק ממרבית מרפאות השיניים בישראל:

א.  למרפאה זו אישור משרד הבריאות לבצע טיפולי שיניים והשתלות תחת טשטוש והרדמה מלאה. אישור זה ניתן רק ל– 13 מרפאות שיניים בכל הארץ.

ב. במרפאת שיניים זו בבני ברק ניתן למצוא גם מעבדת שיניים משוכללת עם טכנאי צמוד המסייע לתיקוני תותבות וכתרים זמניים במקום ומיד.

ג. במרפאה מכון צילומים ללקוחות המרפאה בלבד, ובו מכשיר סיטי פנורמי דיגיטלי, המבוצע בחינם ללקוחות המרפאה.

ד. במרפאת השיניים בבני ברק טכנולוגיות מתקדמות במיוחד, הכוללות בין היתר סורקים דיגיטליים באמצעותם מבצעים כתרים באמצעות מחשב, מכשירי אלחוש דיגיטליים להרדמה מקומית קלה יותר, ועוד.

ה. על מנת להגיע לדיוק מקסימלי, נעשה שימוש במיקרוסקופים ובמערכות הגדלה נוספות.

כל רופאי השיניים במרפאה בוגרי הארץ, ובעלי ניסיון רב בביצוע הטיפולים בהם יש לך צורך. מעבר להיותם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, הם אמפטיים מאוד ויעשו הכל על מנת להעלות על שפתיך חיוך.

צפו בסרטון המופיע גם למעלה: